Formularz reklamacyjny
…………………………… , ……………………………
(data, miejscowość)
……………………………………………………….
(imię i nazwisko Klienta)
……………………………………………………….
……………………………………………………….
(adres Klienta do korespondencji)
……………………………………………………….
……………………………………………………….
(numer telefonu/email do kontaktu)
Fortotech sp. z o.o.
ul. Św. Rocha 13/15 lok.9
15-879 Białystok
REKLAMACJA
Oświadczam, że zgłaszam reklamację w sprawie umowy sprzedaży, zawartej w dniu
…………………………………………………………………… i dotyczącej zakupu następującego towaru:
1) ……………………………………………………………………………………………………………………………………
za cenę …………………………………………,
2) ……………………………………………………………………………………………………………………………………..
za cenę …………………………………………,
3) ……………………………………………………………………………..………………………………………………………
za cenę ………………………………………….
Powyżej wskazany towar jest wadliwy, ponieważ:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………
Do niniejszej reklamacji załączam/nie załączam* fotografie obrazujące ww. wadliwość
towaru.
Powyżej opisana niezgodność towaru z umową jest istotna/nieistotna*.
W związku z powyższym, w razie uznania reklamacji, żądam**:
1) przedstawienia przez Sprzedawcę propozycji w zakresie usunięcia wady albo
2) żądam wymiany towaru na nowy albo
3) zamiast wymiany rzeczy żądam usunięcia wady, chyba że doprowadzenie towaru do
zgodności z umową w sposób wybrany jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych
kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przyjmuję do
wiadomości, że przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru bez
wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności,
na jakie narażałby mnie inny sposób zaspokojenia
4)
…………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………
Mam świadomość, że przekazane przeze mnie dane osobowe będą przetwarzane przez
Sprzedawcę w celach związanych z wykonaniem tej reklamacji oraz spełnieniem
związanych z nią żądań i to na zasadach określonych w odpowiednich przepisach prawa.
Wiem, że przysługuje mi prawo do żądania od administratora danych dostępu do swoich
danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub sprzeciwu
wobec przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
…………………………………………………..
(imię, nazwisko i podpis Klienta)
Informacja dodatkowa od Sprzedawcy:
Przekazane przez Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Sprzedawcę w
celach związanych z wykonaniem Państwa reklamacji oraz spełnieniem związanych z nim
żądań i to na zasadach określonych w odpowiednich przepisach prawa. Przysługuje
Państwu prawo do żądania od administratora danych dostępu do swoich danych, ich
sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub sprzeciwu wobec
przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Więcej
informacji zostało zawartych w dokumencie „Informacje od administratora danych
osobowych”.
____________________________________________________________________
* niepotrzebne skreślić.
** należy dokonać wyboru, a pozostałe skreślić.